Sunday, February 7, 2010

Melaka Life..

mula2 keje kat sini, mmg rase krg seronok sbb yela, xde org yg aku knl tapi tu aku dah biase tapi tu kat tmpat keje... kat umah plak aku rase bosan sgt3 n sepi sgt3... kwn3 xde, family pom xde... aku xde keseronokan hdup kat sini.. aku cube tok biasekan diri tapi mgkin amik mase yg terlalu lame... yelaaa, 1st duduk area kg... nk gi bandar pom jauh3 sgt3... huhuhuhu


dahla umah pom ape pom xde... kedai mkn pom jauh... nk masak, peti ais pom xde.. dapur leh gune letrik jee.. xde mslah... membe serumah plak, yelaa, org ade awek, xpe r.. mmg asyik berkepit je laaa... biarpom ajak aku lepak sekali.. kami duduk 2 org jee kat umah ni.. aku mcm dah krg happy cam biase.. kwn3 yg aku selalu nyakat, selalu gelak ketawa n selalu berjalan ke sana ke sini jauh sgt3 dgn aku.. aku nk gi jumpe diorg pom, xlarat nk gi.. sbb ade motor jee, kete aku xsiap lagi, modal xcukup... ;p...

skang tgh planning nk cukupkan modal n nk penuhkan barang3 umah jee... awek mmg aku xde n mls nk cari... pk nk keje tapi kehidupan harian yg membosankan n terlalu sepi.. huhuhuhu, SEPI SEORANG PERINDU n SENDIRI by Jamal Abdillah...


Saturday, February 6, 2010

New Life n New Job...



Jan 2010, 25th... i was attend to my new job... what a different job.. but i need this job even i never apply this job.. i got calling from this company to interview for 3 times... what a weird... ask other, they say only 2 times but why me needs 3 times??? whatever.... important is, i got this job as technician but different field from before... I'll try my best... what make me surprise is i got HONDA company... fuhhhyooo... hehehe... I'll try make it better as long as i worked there... that is my new job..
so, i need to say at Melaka state... so far away from all, my family, my friends, everything and everyone in my life... no one i know here.. I'm alone here.. i need to survive to live and worked here.... that is my new life...

so far is good condition as i'm here...

Free Hit Counters
Alex Visitor